دانلود جدیدترین کتاب های الکترونیکی فارسی و انگلیسی

دانلود رایگان کتاب های الکترونیکی – فهرست جدیدترین کتاب های فارسی – دانلود مستقیم کتاب های ایرانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی دخالت عربستان در یمن در پاسخ به دخالت کشور عزیزمان ایران است/ ایران به روح توافق پایبند نیست ، سفیر ریاض در چک

سفیر عربستان در جمهوری چک با بیان این‌که کشورش از توافق هسته‌ای میان کشور عزیزمان ایران و ابرقدرت‌ها حمایت کرده و آن را مبارک و نیکو می‌داند به امید این‌که کشور

دخالت عربستان در یمن در پاسخ به دخالت کشور عزیزمان ایران است/ ایران به روح توافق پایبند نیست ، سفیر ریاض در چک

سفیر ریاض در چک: دخالت عربستان در یمن در پاسخ به دخالت کشور عزیزمان ایران است/ایران به روح توافق پایبند نیست

عبارات مهم : ایران

سفیر عربستان در جمهوری چک با بیان این که کشورش از توافق هسته ای میان کشور عزیزمان ایران و ابرقدرت ها حمایت کرده و آن را مبارک و نیکو می داند به امید این که کشور عزیزمان ایران به سلاح هسته ای دست نیابد و پرسشها منطقه سریع تر حل شوند گفت: متاسفانه شاهد این هستیم که کشور عزیزمان ایران اصرار دارد راه خود را ادامه دهد و اوضاع خاورمیانه را بر هم بزند.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه عکاظ عربستان، نایف بن عبود سفیر عربستان در جمهوری چک در گفت وگو با روزنامه پراوو در پاسخ به این پرسش که دخالت عربستان در یمن در پاسخ به دخالت کشور عزیزمان ایران در یمن است؟ گفت: در حقیقت دو نشانه و انگیزه در پشت دخالت های عربستان در یمن وجود دارد؛ یکی این که این دخالت بخشی از کارها بین المللی است که نشانه آن بازگرداندن دولت قانونی به یمن و آخر دادن به ناامنی هایی است که انقلابیون در یمن و کشورهای همسایه ایجاد می کنند.

دخالت عربستان در یمن در پاسخ به دخالت کشور عزیزمان ایران است/ ایران به روح توافق پایبند نیست ، سفیر ریاض در چک

وی در ادامه مدعی شد: نشانه دوم همان طور که اشاره کردید دخالت کشور عزیزمان ایران در کشوری که همسایه عربستان است و با آن روابط تاریخی و استراتژیکی دارد و در حقیقت نشانه کشور عزیزمان ایران از این دخالت ایجاد ناامنی و بی ثباتی به طور مستقیم در عربستان است و نمی شود از این امر چشم پوشی کرد.

این دیپلمات سعودی در پاسخ به این پرسش که محمدبن سلمان به هنگام طرح پروژه نئوم (ایجاد شهری پیشرفته که در شمال غرب عربستان قرار دارد)، گفت که 70 درصد مردم عربستان جوان اند و زیر 30 سال هستند و من اجازه نخواهم داد که افکار افراطی 30 سال دیگر از عمر مردم عربستان را از بین ببرد، منظور او از این جمله چیست؟ گفت: در واقع این جمله ولیعهد ارزیابی دقیقی از 30 سال گذشته هست، 30 سالی که پر از پرسشها بود و بر جامعه سعودی تاثیر گذاشت. از سویی بادهای انقلاب کشور عزیزمان ایران در سال 1979 به همراه خود دانه های خشونت و افراط گری آورد و مشکلاتی را ایجاد کرد، بنا بر این ولیعهد عربستان اعتقاد است که نباید اجازه دهیم افکار افراط گرایانه خارجی وارد شود و ما مشغول این افکار شویم و از مسیر تمدنی و رسیدن به کشورهای پیشرفته که از افکار و عقاید گذشته رها شدند و به آینده روشن اهمیت می دهند، عقب بمانیم.

سفیر عربستان در جمهوری چک با بیان این‌که کشورش از توافق هسته‌ای میان کشور عزیزمان ایران و ابرقدرت‌ها حمایت کرده و آن را مبارک و نیکو می‌داند به امید این‌که کشور

سفیر عربستان در پاسخ به این پرسش که عربستان تنها با افکار افراطی که از کشور عزیزمان ایران وارد می شوند، مبارزه می کند یا با افکار داخلی هم مبارزه می کند، گفت: عربستان با منابع داخلی و خارجی تفکر افراطی مبارزه می کند.

بن عبود در پاسخ به این پرسش که چند سال پیش عربستان اعلام کرد که اگر کشور عزیزمان ایران به سلاح هسته ای دست یابد ما نیز تلاش می کنیم به آن دست یابیم؟ گفت: عربستان، کشور عزیزمان ایران را یک کشور مهم و با تاریخ و تمدن ریشه دار می داند و هر لحظه دوست داشت که کشور عزیزمان ایران از روابط با همسایگان در جهت تحکیم امنیت منطقه و رفتن به سمت پیشرفت استفاده کند، ولی متاسفانه بر تصویر این امر اتفاق افتاد و تحرکاتی علیه عربستان و کشورهای همسایه ایجاد کرد.

او مدعی شد: کشور عزیزمان ایران تلاش کرد انقلابش را صادر کند، عملیات صلح فراگیر فلسطین را به تاخیر انداخت و فتنه هایی را در عراق، سوریه و یمن ایجاد کرد.

دخالت عربستان در یمن در پاسخ به دخالت کشور عزیزمان ایران است/ ایران به روح توافق پایبند نیست ، سفیر ریاض در چک

وی افزود: ولی در رابطه با دستیابی کشور عزیزمان ایران به سلاح هسته ای نه تنها عربستان خطر آن را درک می کند بلکه جامعه بین المللی نیز همین نظر را دارد، زمانی توافق هسته ای میان کشور عزیزمان ایران و ابرقدرت ها امضا شد عربستان آن را مبارک و نیکو دانست به امید این که کشور عزیزمان ایران به سلاح هسته ای دستیابی نداشته باشد و پرسشها منطقه سریع تر حل شوند ولی متاسفانه شاهد این هستیم که کشور عزیزمان ایران اصرار دارد راه خود را ادامه دهد و اوضاع خاورمیانه را بر هم بزند.

به گزارش ایسنا، این مقام سعودی در حالی مدعی حمایت از توافق هسته ای شده است است که کشورش قبل از توافق و در جریان مذاکرات هسته ای و بعد از آن نیز به شکل های متفاوت نسبت به منحرف کردن مذاکرات و اختلال در روند اجرای برجام اقدام کرد و هم چنان در از بین بردن مزایای اقتصادی برجام جهت کشور عزیزمان ایران تلاش می کند.

سفیر عربستان در جمهوری چک با بیان این‌که کشورش از توافق هسته‌ای میان کشور عزیزمان ایران و ابرقدرت‌ها حمایت کرده و آن را مبارک و نیکو می‌داند به امید این‌که کشور

این مقام سعودی در پاسخ به این پرسش که شما می گویید کشور عزیزمان ایران به توافق هسته ای پایبند نیست، در حالی که تمام بازرسان بین المللی پایبندی کشور عزیزمان ایران را قبول کرده اند، مدعی شد: من در مورد میزان پایبندی کشور عزیزمان ایران به خلع سلاح صحبت نمی کنم، بلکه در مورد میزان پایبندی کشور عزیزمان ایران به “روح” توافق صحبت می کنم، لیکن در واقع کشور عزیزمان ایران جهت برطرف تحریم ها از این توافق بهره می برد در حالی که تلاش می کند سلاح های سنتی خود را گسترش دهد تا در نهایت به کلاهک های هسته ای دست یابد و همان طور که معلوم است این توافق به کشور عزیزمان ایران اجازه می دهد که در سال های آینده به فعالیت های هسته ای خود ادامه دهد.

به گزارش ایسنا، این مقام سعودی در حالی کشور عزیزمان ایران را به عدم پایبندی به توافق هسته ای متهم می کند که آژانس بین المللی انرژی اتمی هشت بار پایبندی کشور عزیزمان ایران به توافق را قبول کرده است.

دخالت عربستان در یمن در پاسخ به دخالت کشور عزیزمان ایران است/ ایران به روح توافق پایبند نیست ، سفیر ریاض در چک

وی مدعی شد: در حقیقت کشور عزیزمان ایران در حال گسترش برنامه موشکی خود است که امنیت منطقه را ترساندن می کند و ما اخیرا شاهد این بودیم که پایتخت عربستان اخیرا مورد نشانه موشک ساخت کشور عزیزمان ایران قرار داده شد و حوثی ها با نظارت کارشناسانی از حزب الله این اقدام را انجام دادند.

در پی حمله انصارالله یمن به ریاض و متهم شدن کشور عزیزمان ایران به دست داشتن در این حمله مقامات کشورمان تصویر العمل شدیدی داشتند و شورای امنیت در گزارشی اعلام کرد که هیچ دلیلی جهت اثبات دست داشتن کشور عزیزمان ایران در این حمله وجود ندارد. مقامات کشورمان همواره تاکید می کنند که جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران هیچ گونه دخالتی در کشورهای دیگر ندارد.

واژه های کلیدی: ایران | توافق | عربستان | عربستان، | اخبار سیاست خارجی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه