دانلود جدیدترین کتاب های الکترونیکی فارسی و انگلیسی

دانلود رایگان کتاب های الکترونیکی – فهرست جدیدترین کتاب های فارسی – دانلود مستقیم کتاب های ایرانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز سیاسی دست مفسدان اقتصادی را قطع می کنیم ، مدیران دولت مردم ثروت خود را اعلام می کنند

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نخستین گام ما قطع دست کسانی است که وجودشان و نوع کارشان فساد ایجاد می کند.

دست مفسدان اقتصادی را قطع می کنیم ، مدیران دولت مردم ثروت خود را اعلام می کنند

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، محمدباقر قالیباف در گفتگوی خاص خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیگیری به محرومان یکی از موارد مورد تاکید امام و رهبری است که به نظر میرسد کمرنگ شده است برنامه شما در این جهت چیست اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب مستضعفین و امام هم امام مستضعین بود.

طبیعتا مردم ما با توجه به فرهنگمان کمک به نیازمندان را جز وظایف زندگی ارزش می دانند و باید این مسئله اولویت مسئولین نیز باشد آیا که اگر ما مسئولیت داریم به برکت زحمات مردم و محرومین است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه شاهد بحران اقتصادی هستیم گفت: بخش قابل توجهی از مردم کم درآمد و بخش دیگری هم در فقر مطلق هستند جمع این دو گروه با هم حدود 25 میلیون نفر است بنابراین باید در حرکتی اورژانسی بتوانیم پرسشها کوتاه مدت آنان را حل و فصل کنیم.

عبارات مهم : میلیون
وی با بیان اینکه ریشه فقر، رکود بیکاری و گرانی است گفت:ما باید جهت بیکاری چاره اندیشی کنیم ولی تا این مسئله حل شود به یک مدت وقت نیاز دارد وما نیز جهت محرومین فکر خاص ای کرده ایم که باید بخشی را نیازهای آنان را اورژانسی حل کنیم.

قالیباف تصریح کرد: هدفمند کردن یارانه ها یعنی ما باید به قشر محروم اولویت دهیم. مبلغ 45500 تومان که از سال 89 به مردم پرداخت می شد امروز قدرت خریدی برابر با 15 هزار تومان دارد و باید حداقل قدرت خرید سال 89 را جهت مردم حفظ کنیم یعنی مبلغ پرداختی به آنان در شرایط امروز 150 هزار تومان خواهد بود.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما وعده ایجاد 5 میلیون شغل را به مردم دادیم که انجام آن قطعی است گفت: سامانه ملی کارانه را جهت جوانان بالای 18 سال که جویای کار هستند ایجاد می کنیم و بر اساس آیین نامه هایی مهارت این جوانان معلوم خواهد شد و طبق ضوابط و مقرراتی آنان را به مراکز کار معرفی می کنیم تا مشغول به کار شوند و زمانی که سر کار رفتند مبلغ کارانه ارزش را به آن واحدی که در آن مشغولند پرداخت می کنیم.

وی با بیان اینکه اولویت ما جهت کار بخش شخصی هست، زنان سرپرست خانوار را یکی از مباحث جدی بیان کرد و بیان داشت: مرد منزل دو شیفت کار می کند و زن منزل هم یک شیفت کار می کند این خانواده بازهم مسئله اقتصادی دارد بنابراین چگونه یک زن سرپرست خانوار که باید هم زندگی و هم فرزندانش را تامین کند میتواند با این شرایط کنار بیاید.

قالیباف تصریح کرد: خانواده هایی که معلول دارند و ماهیانه 50 هزار تومان به ازای هر معلول دریافت می کنند آیا فقط می توانند نیازهای بهداشتی ارزش را برطرف کنند؟

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ما در زمینه منابع نفت و گاز جز نخستین کشورهای دنیا هستیم . امروز 51 میلیون تن در زمینه پتروشیمی تولید داریم که تا 61 میلیون تن هم قابل زیاد کردن است به ازای هر میلیون تن 200 هزار شغل مستقیم و 400 هزار شغل غیر مستقیم ایجاد می شود ما در زمینه پتروشیمی و نیروی انسانی اش را در داخل کشور داریم.

وی ادامه داد: متاسفانه 4 درصد جامعه بیشترین در آمد را بدون هیچ زحمتی به دست می آورد برنامه ما کم کردن هزینه ها ی دولت، اصلاح ساختارمالیاتی به نفع تولید کنندگان است.

قالیباف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برنامه شما در جهت کم کردن فاصله طبقاتی چیست اظهار داشت: کم کردن فاصله طبقاتی بسیار مهم است بنده یک زمیانی در شهرداری به مردم قول دادم تا فاصله بین شمال و جنوب شهر را کم کردن دهم و این اتفاق افتاد لذا باید این عنوان در سطح ملی هم انجام شود و فاصله طبقاتی کم کردن یابد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: متعهد می شوم که درطول دوران خدمتگزاریم به مردم فاصله طبقاتی را کم کردن دهم و مردم این را حس کنند.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اگر از مفاسداقتصادی مطلع شوید نخستین کار شما چیست و از چه زمانی مردم را در جریان قرار می دهید و اگر از نزدیکانتان باشد چه می کنید گفت: یکی از مشکلاتی که مردم از آن دلخور و دلشکسته اند بحث مبارزه با فساد است هر کسی به مفسد رحم کند به مردم و آرمانهای انقلاب ظلم کرده هست. نخستین گام ما قطع دست کسانی است که وجود و نوع کارشان ایجاد فساد میکند.

قالیباف بیان داشت:4 درصد از جامعه بیشترین منافع را بدون زحمت و رانت و با اطلاعلات می برند امروز مطابق آمار ها 25 میلیارد دلار وارد کشور می شود این مسئله خودش فساد بزرگی است.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه کالاهای مضر و غیر مهم به وسیله وارداتچی ها به کشور وارد می شود ادامه داد: کشاورز و کار آفرین ما با زحمت تولید می کنند پول کارگر می دهند و در نهایت سودی برایشا ن نمی ماند یک دلال بدون زحمت بیشترین سود را می برد باید با اینها مقابله کرد.

وی ادامه داد: اگر مدیری متوجه فساد می شود باید اطلاع بدهد و قوه قضاییه هم برخورد کند شنیدیم که در منزل دختر فلان مسئول فلان کالای قاچاق دیده شد اگر جای مدیر جمهور بودم وزیر را عزل و عذر خواهی می کردم.

قالیباف افزود: باید جلوی هرگونه رانت را بگیریم حتی اگر از بستگانمان باشد. اطلاع رسانی براق حق مردم هست. رسانه ها باید فساد را رصد کنند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دسترسی به منابع با رانت آسیب جدی می زند، چقدر در گزینش کابینه به این معیارها توجه می کنید افزود: اینکه می گویید به مردم توجه نمی شود یکی از معیارهایش اشرافی گری است هنگامی که منش انسان اشرافی گری باشد از اتاقش بیرون نمی آید و کارش فقط طی کردن محل کار تا منزل اش می شود.

وی ادامه داد: من در شبکه خبر بودم خبرنگاری پرسید می گویند بعضی مسئولین ثروت خود را اعلام نکرده اند، من گفتم حتما خجالت می کشند که ثروت چند میلیاردی خود را در برابر حقوق 800 هزار تومانی مردم اعلام کنند.

قالیباف تاکید کرد: در دولت مردم، استانداران و وزرا حق کار اقتصادی ندارند، جهت مسئولین داشن ثروت حلال هم زیبنده نیست بنده حتی کار شخصی اقتصادی انجام نداده انم در دولت مردم وزرا مکلفند قبل و بعد از رای اعتماد ثروتشان را به مردم اعلام کنند.

قالیباف در ادامه در خصوص آسیب های اجتماعی نیز بیان داشت: به علت مدیریت کارهای اجرایی چه در زمانی که توفیق کار در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران را داشتم و چه زمانی که توفیق خدمت در پلیس کشور را داشتم آشنایی دقیقی با آسیب های اجتماعی و اطلاعات دقیقی از لایه های زیرین آسیب های اجتماعی دارم.

وی ادامه داد: بخش مهم آسیب های اجتماعی متاثر از بیکاری، گرانی و رکود در جامعه است و عامل دوم نابرابری های اجتماعی است که وقت های برابر در اختیار مردم قرار نمی گیرد.

نامزد دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی، مهاجرت، کودکان کار و …. همه متاثر از آسیب های اجتماعی هستند گفت: امروز فاصله جوان تحصیل کرده با اعتیاد بسیار کوتاه هست، بیکاری می تواند یک جوان تحصیل کرده با نشاط را تبدیل به یک معتاد کند و اگر کسی معتاد شد به معنی آن است که او را از دست دادیم چون برگشت معتادین به زندگی طبیعی کار بسیار مشکل است البته دوستانی هستند که موفق به ترک اعتیاد می شوند.

دست مفسدان اقتصادی را قطع می کنیم ، مدیران دولت مردم ثروت خود را اعلام می کنند

قالیباف افزود: هم چنین امروز فاصله بین افسردگی دختران تحصیل کرده ما در منزل با یک دختر جوان با نشاط موثر جهت رشد اقتصادی کشور و فعالیت های فرهنگی فقط یک کار است و این وظیفه ماست که اشتغال را ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه اگر بنده صحبت از ایجاد 5 میلیون شغل می کنم اظهار داشت: منابع و برنامه جهت ایجاد این میزان اشتغال وجود دارد ضمن این که هر سال بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر به متقاضیان بازار کار اضافه می شوند که اگر با استفاده از منابع بتوانیم شغلی ایجاد کنیم نخواهیم توانست بر حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی نیز موفق عمل کنیم.

نامزد دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: در بحث آسیب های اجتماعی یک سری کارها اورژانسی هستند که می توان به ساماندهی کارتون خوابها و بی سرپناهان اشاره کرد که هم اکنون ما در شهرستان پایتخت کشور عزیزمان ایران روزانه بیش از 30 هزار نفر از این افراد را اسکان و غذا می دهیم بنابراین این کارها کارهای کوتاه مدت و ضربتی است که انجام می شود ولی جهت حل معضل آسیب های اجتماعی به صورت ریشه ای باید عنوان اشتغال را مد نظر قرار داد.

قالیباف در بخش دیگری از اظهاراتش راجع به لزوم اعلام دارایی مدیر جمهور و وزرا به مردم نیز اظهار داشت: وا مصیبت از روزی که مدیر دولت و وزرا نخواهند به قانون احترام بگذارند، اجرای قانون و متعهد بودن به آن وظیفه ماست و بنده اعتقاد دارم ما در دولت مردم باید بیش از این را انجام دهیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نخستین گام ما قطع دست کسانی است که وجودشان و نوع کارشان فساد ایجاد می کند.

وی با تاکید براینکه دانستن حق مردم است ادامه داد: آیا مردم نباید بدانند که ثروت محمد باقر قالیباف چه قدر است و آیا مردم نباید بدانند که مدیر جمهورشان کجا زندگی می کند و چه ماشینی سوار می شود؟

نامزد دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اگر بنده توفیق خدمتگذاری پیدا کنم علاوه بر اینکه این قانون را اجرایی می کنم و در اختیار قوه قضاییه می گذارم گفت: حتما از همه مدیرانم در سطوح متفاوت از وزرا تا استانداران نیز خواهم خواست که ثروت ارزش را به مردم اعلام کنند و شرط من اعلام ثروت ارزش است.

قالیباف در بخش دیگری از اظهاراتش در خصوص عنوان ازدواج و برطرف موانع آن بیان داشت: ازدواج با نصیحت حل نمی شود اگر می خواهیم ازدواج اتفاق بیفتد باید به سمت کارهای ریشه ای برویم هنگامی که می گوییم 5 میلیون شغل یعنی 5 میلیون ازدواج و هم چنین هنگامی که می گوییم اصلاح نظام بانکی یعنی ازدواج.

وی افزود: امروز 50 هزار میلیارد وام به چند صد نفر می دهیم ولی چند میلیون زوج جوان که می خواهیم نفری سه میلیون به آن ها بدهیم نمی دهیم و هنگامی که مجلس می خواهد به 10 میلیون زیاد کردن دهد دولت با آن مخالفت می کند.

وی با تاکید براینکه اگر اصلاح سیستم نظام بانکی را انجام دهیم خواهیم توانست ازدواج را زیاد کردن می دهیم افزود: هم چنین اگر دست قاچاقچی کالا و وارداتچی ها را قطع کنیم و به تجار، پیمانکاران، کارآفرینان و تجاری که کالاهای مهم و انتقال تکنولوژی به کشور می دهند اجازه فعالیت دهیم این بدان معنی است که به ازدواج کمک کرده ایم.

قالیباف تصریح کرد: این طور نگوییم که جوانان ازدواج کنید چه طور؟ اگر جوانان این گونه ازدواج کنند آمار طلاق اوج خواهد رفت همان طور که امروز به ازای هر 4 ازدواج یک ازدواج را از دست می دهیم وبخش عمده ای از طلاق ها در سال اول فروپاشیده می شود.

دست مفسدان اقتصادی را قطع می کنیم ، مدیران دولت مردم ثروت خود را اعلام می کنند

وی در بخش دیگری از این گفت و گو در خصوص معضل ریزگردها نیز عنوان کرد: بحران اقتصادی، چالش های اجتماعی و چالش های جدی در حوزه محیط زیست و مخصوصا بحران آب در این حوزه که خود بحران خاک را جهت ما به وجود می آورد از مسائلی هستند که کشور با آن درگیر است.

نامزد دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: اگر ما حتی رشد اقتصادی داشته باشیم و اوضاع معیشتی مردم نیز درست باشد ولی آلودگی هوا داشته باشیم این الودگی زندگی مردم را تلخ می کند.

قالیباف با بیان اینکه رابطه مستقیمی بین کیفیت زندگی و کیفیت هوا وجود دارد گفت: در هوایی که آلوده باشد افراد زنده هستند ولی زندگی نمی کنند بنابراین عنوان آلودگی محیط زیست عنوان بسیار مهمی است.

وی با طرح این پرسش که دولت فعلی جهت حقوق شهروندی چه قدر وقت گذاشته است گفت: نخستین حق مردم و حقوق شهروندی این است که اگر نان سر سفره ارزش نمی بریم هوا را از آنها نگیریم، امروز حق هوا را از مردم گرفتیم و به دنبال حقوق دیگری می رویم البته بنده نمی گویم که بقیه حقوق شهروندی مهم نیست ولی آیا اهمیت آن ها بیش از اهمیت محیط زیست است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نخستین گام ما قطع دست کسانی است که وجودشان و نوع کارشان فساد ایجاد می کند.

ادامه دارد…

واژه های کلیدی: میلیون | ازدواج | قالیباف | آسیب های اجتماعی | محمدباقر قالیباف | انتخابات ریاست جمهوری | قالیباف | دولت

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه